B Color s.r.o.
Lipnická 538
750 02 Přerov
Telefon: +420 731 656 645
E-mail: saicos@bcolor.cz
1. Výběr zboží
- Pro výběr zboží použijte tabulku s rozdělením použití– pro interiér, exteriér, profi, nebo vyhledávač.
- Po rozbalení roletky se výběr blíže specifikuje a v pravé části se zobrazí seznam výrobků.
- Pro informace o výrobku je možno využít zkrácený popis pod názvem výrobku, delší popis ve spodní části karty výrobku nebo Technický list pro kompletní informace.
- POZOR! Při výběru odstínu. Zobrazené odstíny jsou pouze orientační vzhledem k několika ovlivňujícím aspektům:
Vliv techniky
- jedná se o fotografie (i když kvalitně udělané přímo výrobcem), tudíž může být konečný vzhled nepatrně ovlivněn nasvícením a kvalitou fotoaparátu
- vzhled může být ovlivněn i rozlišením Vaší obrazovky (přesnější odstín je po vytištění na barevné tiskárně)
Vliv podkladu
- výsledný odstín určuje i kvalita dřeva (měkké nebo tvrdé; hustota „let“; směr řezu – podélný nebo příčný,…)
- počet vrstev
2. Nákup zboží
- Po výběru odstínu, velikosti balení a počtu kusů přidáte zboží do košíku volbou „Přidat do košíku,“ kde se i automaticky přepne.
- Dále je možné pokračovat v nákupu, opravovat či přejít k pokladně.
- Po přepnutí na pokladnu je nutno vyplnit potřebné údaje a to buď pro jednorázový nákup („jako host“) nebo se registrovat.
- Po vyplnění všech potřebných údajů můžete překontrolovat objednávku a volbou „Objednat“ ji odešlete k nám.
3. Závaznost objednávky
- Vytvořením a zasláním objednávky závazně potvrzujete, že řádně odeberete a uhradíte Vámi objednané zboží.
- Výjimky viz Obchodní podmínky nebo Reklamační řád.
- Odeslanou objednávku je možné změnit okamžitým telefonátem (pokud již nedošlo ke zpracování a odeslání zboží).
4. Zpracování a vyřízení objednávky
- V den objednání (nejpozději den následující, pokud ten nepřipadá na dny pracovního volna) Vám potvrdíme přijetí objednávky. Pokud je nutné zpětné potvrzení (pokud zboží není skladem, speciální požadavky, neobvyklý požadavek,…) z Vaší strany, jste na to upozorněni.
- Poté následuje její zpracování (vychystání a předání dopravci).
- V případě komplikací jste informováni na Vámi udané kontaktní údaje
5. Termín dodání
- Zboží je expedováno bez zbytečného prodlení. Běžně se jedná o 2-4 dny po obdržení či potvrzení objednávky.
- V případě námi známého prodlení jste ihned informováni.
6. Dodací podmínky a převzetí zboží
- Zboží je expedováno vlastní dopravou nebo Českou poštou na Vámi danou adresu.
- POZOR! při přejímce zboží. Klademe důraz na kontrolu neporušenosti zásilky. Pokud k tomu přece jen dojde, je nutné vyplnit s přepravcem Hlášení o poškozené zásilce hned na místě. Viz Reklamační řád.
7. Platební podmínky
- Ceny v eshopu jsou pravidelně aktualizovány, jsou konečné bez dodatečných nebo skrytých poplatků (mimo poštovného) a jsou včetně DPH.
- O případných změnách jste informováni a požádáni o opětovné potvrzení objednávky.
- Platit za zboží je možné hotově u nás na prodejně, předem na účet (je to výhodnější, protože platíte menší poštovné) nebo dobírkou při převzetí.
8. Nejasnosti, poradenství
- Jsme připraveni Vám v případě potřeby poskytnout potřebné informace nebo poradit s výběrem zboží, jeho použitím apod. (viz Kontakty)
9. Závěr
- Podrobnější informace je možné najít v části Obchodní podmínky nebo Reklamační řád.
- Vyhrazujeme si právo na případné úpravy.